Op de grote stand van de constructeur gaat de aandacht uit naar de Matrix, met de voorstelling van een speciale reeks, Hyundai Matrix Lavita. Deze wordt standaard voorzien van een radio/cd, verwarmde buitenspiegels, leeslampjes en metaallook afwerking van het dashboard. Uiterlijk is de reeks herkenbaar aan de twee specifieke koetswerkkleuren, geïntegreerde mistlampen en dakrails.
Hyundai heeft ook een grote monovolume in het gamma, hoewel die op de Belgische wegen een zeldzame verschijning blijft. De Traject biedt plaats aan 7 en is verkrijgbaar met een 2-liter benzinemotor, een 2.7l V6 benzinekrachtbron of een 2-liter common-rail diesel. Diezelfde motor is ook in de SUV van het merk, met afhankelijk van de motorversie voor- of permanente vierwielaandrijving, verkrijgbaar. De Santa Fé valt daarnaast ook te bestellen met een 2.0, 2.4 of 2.7 V6 benzinemotor. De Terracan is de spreekwoordelijke kroon op het 4x4-gamma van de constructeur. Met dit model wil Hyundai zich profileren als het expert in dit nichesegment. De Terracan is verkrijgbaar in GLS- of GLS’S’-uitvoering en wordt aangedreven door een 2.9CRDi common-rail turbodiesel met 150pk of een 3.5l V6 met 195pk. Bij de eerste kan je kiezen uit een handgeschakelde vijfbak of een viertrapsautomaat, de laatste kan enkel gecombineerd worden de automatisch schakelende bak.
De Hyundai Satellite biedt zelfs plaats aan 9 personen en is verkrijgbaar met 2 dieselmotoren. Deze motoren zijn ook op de H200, de zuivere bedrijfswagen van de constructeur, te krijgen waar ze het gamma vervolledigen naast een ijverige 2.4l benzine.
Hyundai stelt in Brussel ook de Clix tentoon. Een stijlstudie van een sportwagen die, als een eerste fase, moet tonen dat Hyundai intern wel degelijk over stilistisch talent beschikt. Dat is aangetrokken in de persoon van Peter Arcadipane, een Australiër die eerder al bij o.a. Mercedes het mooie weer maakte. De Clix moet een eerste stap worden in de richting van een duidelijk herkenbare en meer op de Europese smaak afgestemde merkidentiteit.