Verder op de stand ook nog de CZ2. Een compacte vijfdeurs die een 1.3l GDI krachtbron (direct ingespoten benzinemotor) koppelt aan een automaat met continu variabele transmissie. Net als de CZ3, die groter en sportiever is, maar dezelfde designkenmerken heeft, was die al op het Salon van Tokyo te zien. De CZ3 heeft ook een direct ingespoten benzinekrachtbron mèt turbo in het vooronder. De inhoud bedraagt daar 1.5l. De aandrijving gebeurt op vier wielen.
Mitsubishi heeft niet echt veel ervaring met cabrio’s maar met de S.U.P. wagen ze zich op z’n minst aan de studie ervan. Dat is een 4,16m lange en 1,85m brede vierpersoons cabriolet die een hybride krachtbron combineert met vierwielaandrijving. De voorwielen krijgen hun kracht van (alweer) een direct ingespoten benzimotor, de achterwielen worden door een elektromotor aangedreven.
Mitsubishi’s tegenhanger van de nu al zo goed als legendarische Subaru Impreza WRX STi, de Lancer EVO VII (foto) staat ook op de stand. Die heeft een 2-liter turbomotor met 280pk. Een uiterste geavanceerde vierwielaandrijving, één van Mitsubishi’s paradepaardjes, zorgt voor een efficiënte en veilige overbrenging van de krachten op het wegdek. Snel is de EVO VII zeker: van 0 naar 100km/u kan in 5,3sec.