De S2000, de sportieve open tweezitter van de autobouwer, is ook opgefrist. Het gaat vooral om detailwijzingen in het interieur. Zo verhuisde de bediening van de koplampsproeiers naar het dashboard, plaatste men een aluminium voetsteun en werd de geluidsinstallatie verbeterd. Uiterlijk beperken de wijzigingen zich tot aangepaste achterlichtblokken (met een chroomrandje rond de voornaamste optieken). Wel belangrijk is dat de plastic achterruit vervangen werd door een glazen exemplaar met achterruitontdooiing. De S2000 heeft nog steeds 240pk, met achterwielaandrijving.
De Honda Jazz is dan weer een supermini van de nieuwste generatie. Die moet flukse prestaties (met een 1.4l benzinemotor van 83pk) koppelen aan compacte buitenafmetingen en een verassend ruim en moduleerbaar interieur. Om dat mogelijk te maken, plaatste Honda de brandstoftank centraal, een primeur. Daardoor kan je in de compacte Honda sowieso 380l laden (VDA-methode). De ingenieurs bedachten ook een nieuwe achterbank, met uitzonderlijk veel aanpassingsmogelijkheden. Je kan ze wegklappen, platleggen of enkel het zitvlak opklappen. De Honda Jazz wordt in de loop van deze maand bij de dealer verwacht en zal in de versies 1.4i S, 1.4i LS en 1.4i ES verkocht worden voor 12.370 € (499.005 BEF), 13.960 € (563.145 BEF), en 15.000 € (605.099 BEF). Voor de LS en ES is er ook een CVT-automaat voorzien, die kost ongeveer 1.200 € (50.000 BEF) extra.
Ook de vernieuwde HR-V op de stand te pronken. Die kreeg zowel binnen, als buiten een opfrissingsbeurt. Naast de 1.6 van 124pk met vierwielaandrijving, wordt nu ook een 105pk sterke tweewielaangedreven variant gecommercialiseerd. Daardoor is er al een HR-V vanaf 15.939,55 € (643.000 BEF) En alsof dat nog niet genoeg was, staat ook de nieuve CR-V op de stand de blinken. Die werd eveneens gelift en komt in maart naar ons land.